2006-09-28

Harry Kain - Nitrożelatyna (2005)


Harry Kain ma 27 lat i pochodzi z Częstochowy. Mówi o sobie: 'jestem człowiekiem znikąd', tłumacząc to tym, że nie posiada żadnej przeszłości muzycznej. Harry Kain zaśpiewał, napisał teksty, a całkowitą aranżację stworzył za pomocą komputera. Słowem - w tym projekcie uczestniczy tylko jedna osoba; samowystarczalna osoba. "Nitrożelatyna" to rasowy electro-pop z niebanalnymi tekstami, głębokim głosem, oldskulowymi brzmieniami. W wielu numerach dźwięki zdają się być już znane, ale nie ma w tym nic dziwnego, bo Kain oparł swoją płytę na brzmieniach lat 80tych. Jest tu zarówno electro-pop, jak i disco. Przychodzą do głowy Thompson Twins czy Technotronic, ale też – w spokojniejszych numerach – wczesne Depeche Mode czy nawet Obywatela G.C. [sic!]. I jeśli nawet kilka taktów zdaje się być muzycznym cytatem, to nie można odmówić Kainowi oryginalności. Ma pomysł na swoją muzykę, śmiało miesza nastroje i nie boi się eksperymentów. Aż dziw bierze, że w projekcie uczestniczy tylko jedna osoba. Nieźle się Harry napracował, ale warto było. "Nitrożelatyna" jest po prostu znakomita.
http://harrykain.art.pl/



1. Góra i dół, cukier i sól
2. Przemijam
3. Nie mam nasycenia
4. Twój ostatni dzień
5. Z diabłem pakt
6. Pustynia zmyliła cię
7. Znika czas
8. Będę ja
9. Żagiel mój
10. Wypchaj się
11. To nie jest sen
12. Hej ty, rozejrzyj się

2 comments:

jacyk said...

Harry Kain - Nitrożelatyna (2005)
pass: http://jacyk70.blogspot.com
http://www.filefactory.com/file/c819c2/

jacyk said...

reupload is ready -->
jacyk80.blogspot.com

enjoy:)