2011-02-24

Berlin - Dancing In Berlin (1987)

Berlin - amerykańska grupa muzyczna z nurtu new wave, której liderem oraz wokalistką jest Terri Nunn. Zespół został założony w 1979 roku.


Ich pierwszym znaczącym hitem była kontrowersyjna piosenka "Sex (I'm A...)" (1982), której emisji zakazały niektóre amerykańskie stacje radiowe. Lecz prawdziwą sławę przyniosła zespołowi nastrojowa piosenka "Take My Breath Away", która pochodzi z filmu Top Gun (1986). Za tę piosenkę grupa zdobyła Oscara 1986 za najlepszą piosenkę. Singel z tą piosenką (1986) jest do dziś najlepiej sprzedającym się singlem zespołu, a sama piosenka stała się ogromnym międzynarodowym przebojem. Poza tym zespół wylansował dwa duże hity: "The Metro" i "No More Words".

1. Masquerade - Extended Version
2. Like Flames - Extended Version
3. Sex (I'm a...) - Long Version
4. Dancing In Berlin - Dance Re-Mix
5. You Don't Know - Extended Re-Mix
6. The Metro - Re-Mix
7. No More Words - Dance Re-Mix
  

5 comments:

jacyk said...

Berlin - Dancing In Berlin (1987)

http://www.4shared.com/dir/t2fMRkXP/Berlin_-_Dancing_In_Berlin_198.html

enjoy:)

RObert POland said...

Osobiście uwielbiam ich płytę ,,Love Life", (to była płyta ,,zaległa"), bo jako młodzian po raz pierwszy usłyszałem o nich dopiero za sprawą filmu TOP GUN.
To co słyszę na Love Life bardziej mi się podoba niż kompozycja Take My Breath Away. Jest jeszcze poprzednia płyta z 1982 (Pleasure Victim), ale to Love Life najczęsciej słucham.

Składanka remiksów przedstawiona przez Ciebie (którą posiadam także od dawna) na pewno zachęci do posłuchania tych wspomnianych przeze mnie płyt powyżej - ponieważ są na ,,Dancing In Berlin" własnie nagrania z tamtego okresu.

ROb

tungkaran hati.blogspot said...

Blog marche….! Votre blog est super

RObert POland said...

Mam jakiś problem z komentarzami - Twój Jacyku znalazł się w ,,spamie".
No i odznaczam go jako nie spam, komentarz wskakuje, ale zawsze liczba komentarzy się nie zgadza.

Mam nadzieję, że to jakiś czasowy problem.
U Ciebie chyba wszystko w porządku
(może zrobię weryfikację by wpisywać literki)

jacyk said...

odpukać... u mnie wszystko działa poprawnie, nie wywala mi komentarzy do spamu, i nic specjalnie nie ustawiałem w opcjach. czasem coś się sypie ten blogger i nie mogę zmienić nic w ustawieniach postów albo się 'rozjeżdża' cały szablon...